Friday, October 13, 2006

阿美

阿美係三年前使者嘅一個義工。當時佢仲讀緊12班。

佢係一個令我印象好深刻嘅義工。

記得我初初上工,阿美就啱啱開始喺使者做義工,所以其實我哋都係儍吓儍吓咁,不過我話哂都係佢Director吖,所以都要醒佢少少,要帶住佢吖嘛。

其實初時同佢合作,真係有啲炆,因為佢有時都唔係好聽話,又或者應該話,佢有時都唔係好知道自己做緊啲乜。

不過,上帝係大能嘅。

過咗一排之後,我見到阿美嘅工作態度改善咗好多,而佢亦漸漸對使者嘅工作產生興趣。佢會開始同我哋傾計,講有關佢對未來嘅睇法,對讀書嘅擔心同計劃,而佢亦都越來越享受使者所舉辦嘅活動。後來佢更加立定心志相信神,仲加入教會,每星期穩定地返團契同埋崇拜㖭。雖然佢而家無喺使者做義工,不過佢仍然會得閒就返嚟同我傾計,分享生活上需要,讓我哋同佢一齊行呢條人生嘅道路。

呢種感覺,就好似睇住一個小朋友慢慢成長,睇住佢遇到挫折,再嘗試,再努力。

好有成功感。

我非常珍惜阿美。每次聽佢講佢嘅故事,我嘅心都會同佢一齊喜樂,一齊擔心。

* * * * *

不少義工都喺我嘅工作生涯中留下各種大大小小嘅痕跡。

因為佢哋,我嘅工作變得更有色彩。

雖然有啲色彩係因為吐血而造成...

2 Comments:

At 12:47 AM , Anonymous Anonymous said...

繼續努力呀!
為主吐血,也能成為美麗色彩.

 
At 7:01 PM , Blogger AmeL said...

oh gosh may may~
we are sharing the same template ~ hahaha
what a coincidence!!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home